Дану сторінку я створила
спеціально для того щоб поділитися зі всіма тими «Шедеврами», які я іноді
знаходжу в учнівських роботах. Стиль та зміст написаного збережений повністю.
Коротенько: Різносторонній трикутник - це трикутник у якого 4 кути
СВІЖЕНЬКА збірка з теми ""Координатний промінь, бісектриса"
В цей раз відзначились учні обох моїх класів:
Одна учениця 5Б пише "Рівними називаються кути, які вони називаються доданкову відстань". Інша учениця 5Г пише ""Бісектриса - це лінія яка іде навпіл. Рівним кутом називають відрізком"
І що мені найбільше сподобалось від учениці 5Г: "Бісіктерний промінь - це два промені у яких одни початок. Це кут та його ділять навпіл"
Перша збірка
стосується такої теми як «Правила знаходження компонентів дій» ( хто не пам’ятає,
то це правила знаходження невідомого доданка, множника, зменшуваного, від’ємника,
діленого та дільника).
Ось що пишуть
з цього приводу одна з учениць 5Б класу:
«Доданок – треба від великої суми
додати маленьку суму
Зменшуваня – треба від від’ємника відємна
получемо зменшуване
Відємня – треба від виликого відняти
маленьке
Діленя – від’ємник поди лита відємне»
На що їй
однокласниця відповідає:
«Можник – від’ємник додати дільник
Ділене – від’ємник поділити на множник»
У
відповідь дівчатам починають розповідати хлопці 5Б:
«Множник
– помножити, Зменшуване – віднімання, дільник поділити» - каже один з них.
На що
інший відповідає «Множник – це змножує числа від 1 до 9 і помножить воно
збільшиця. Зменшуване – це відніманя віднімається перше число і друге. Дільник –
він ділить порівну числа»
А тут
третій заперечує «Щоб знайти мнжник треба 3*3 його треба робити так можете
просто 3 раза додать вийде число 9 або дивиться в таблицю множенна»
Але учні
5Г не відстають від своїх колег. А тут
моя улюблена «перлина» Дівчинка з 5Г вважає що:
«Щоб
знайти множник треба додати або відняти зробити якусь дію.
Щоб
знайти зменшуване треба відняти або поділити.
Щоб
знайти дільник треба зробити якусь дію»

Немає коментарів:
Дописати коментар