Учнівські "перлини"

Дану сторінку я створила спеціально для того щоб поділитися зі всіма тими «Шедеврами», які я іноді знаходжу в учнівських роботах. Стиль та зміст написаного збережений повністю.

Коротенько: Різносторонній трикутник - це трикутник у якого 4 кути

СВІЖЕНЬКА збірка з теми ""Координатний промінь, бісектриса"
В цей раз відзначились учні  обох моїх класів:
Одна учениця 5Б пише "Рівними називаються кути, які вони називаються доданкову відстань".  Інша учениця 5Г пише ""Бісектриса - це лінія яка іде навпіл. Рівним кутом називають відрізком"
І що мені найбільше сподобалось від учениці 5Г: "Бісіктерний промінь - це два промені у яких одни початок. Це кут та його ділять навпіл"


Перша збірка стосується такої теми як «Правила знаходження компонентів дій» ( хто не пам’ятає, то це правила знаходження невідомого доданка, множника, зменшуваного, від’ємника, діленого та дільника).
Ось що пишуть з цього приводу одна з учениць 5Б класу:
«Доданок – треба від великої суми додати маленьку суму
Зменшуваня – треба від від’ємника відємна получемо зменшуване
Відємня – треба від виликого відняти маленьке
Діленя – від’ємник поди лита відємне»
На що їй однокласниця відповідає:
«Можник – від’ємник додати дільник
Ділене – від’ємник поділити на множник»
У відповідь дівчатам починають розповідати хлопці 5Б:
«Множник – помножити, Зменшуване – віднімання, дільник поділити» - каже один з них.
На що інший відповідає «Множник – це змножує числа від 1 до 9 і помножить воно збільшиця. Зменшуване – це відніманя віднімається перше число і друге. Дільник – він ділить порівну числа»
А тут третій заперечує «Щоб знайти мнжник треба 3*3 його треба робити так можете просто 3 раза додать вийде число 9 або дивиться в таблицю множенна»

Але учні 5Г не відстають від своїх колег.  А тут моя улюблена «перлина» Дівчинка з 5Г вважає що:
«Щоб знайти множник треба додати або відняти зробити якусь дію.
Щоб знайти зменшуване треба відняти або поділити.
Щоб знайти дільник треба зробити якусь дію» 

Немає коментарів:

Дописати коментар